Sunday, April 14, 2013

TIPS: Två busenkla tävlingar med finafina priser



Ligger två finfina garntävlingar ute nu.

Dels har Dödergök en inspirationstävling där man tipsar om sitt favoritmönster och har chansen att vinna ett av tre fina garnpaket.

Dessutom har veckans Stick With Us Podcast spinn-tema och en tävling där du kan vinna en härva handspunnet garn i mjuk värmlandsull. Vem som spinner garnet? Jag (så klart?)! Titta in här för att hitta veckans avsnitt och få en chans att vinna garnet!

4 comments:

  1. den vinsten vill man ju inte missa! =)

    ReplyDelete
  2. Blir galet avis på din sock-samling. =) Tyvärr tog aldrig sock-jävulen mig så jag lär aldrig få en egen. Suck!
    Du får gärna beställa en väska, men inom kort lägger jag ut ett gäng i Boden. Kanske någon av dem passar en sjöman. =)
    /kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sock-djävulen var en bra benämning. Man kan bli lite knäpp av för många sockar, har jag märkt :P

      Jag kollar in boden och ser om jag hittar något. Annars hör jag av mig.

      Delete