Tuesday, January 29, 2013

Hoppsan, en till...


DET KAN (EVENTUELLT) hända att det här köpet inte var helt planerat. Kanske inte helt motiverat heller. Men, det är ju himla trevligt att ha en liten spinnrock också. (Eller hur, eller hur!) En som går att fälla ihop, stoppa ner i en ryggsäck (ja, ja det kan väl hända att ryggsäcken är specialgjord då...) och knalla iväg. Och den var ju i väldigt fint skick. Och priset var ju väldigt bra. Så nu är de tre. Spinnrockar alltså. Rose, Elisabeth och Victoria (på bild). Alla med sina egna specialområden.

Nörd? Oh yes I am!

PS. Spinnrocken heter Louet Victoria och är köpt hos Dineke på DeSpinners i Haag. Rekommenderar en titt på hennes hemsida om man är intresserad av att köpa spinnrock. Hon har bra priser, levererar snabbt och billigt till Sverige, ger suverän service och är pålitlig.

8 comments:

  1. Så absolut trevligt! Tre, nu kan du spinna så det ryker om dig. Själv har jag ju bara två...
    Men Grattis! välförtjänat, och ryggsäck låter bra :)

    ReplyDelete
  2. Haha! Ja lite nörd är du allt. Fast den var ju förskräckligt söt. =)
    /Anna

    ReplyDelete
  3. åh, va söt hon är :)
    nörd e bra *nickar*
    puzz på´re lillasyrran *sakna*

    ReplyDelete
  4. Sticker huvvet i sanden och upprepar "Jag SKA inte köpa spinnrock just nu, jag SKA inte köpa spinnrock just nu"...

    :)

    PS - Länge leve nörderiet!

    ReplyDelete
  5. Fniss, klart du behövde en till. Bara man har tillräckligt bra ursäkter. Om nu Viktoria får följa med ut, så blir ju inte Rose ensam kvar hemma osv.
    Kram på dig!

    ReplyDelete
  6. Nämen Elin! Behöver du verkligen tre spinnrockar? Är det inte bättre att du skickar Rose till mig istället? ;)

    ReplyDelete
  7. Mia: Fast problemet återstår: man kan bara spinna på en i taget. Fast jag har rätt gott om spolar, så det lär inte bli brist på dem i första taget. Lätt överslagsräkning, på alla tre rockarna... 22? (Usch, det där skrev jag inte.)

    Myggan: Det är den! Du kan få komma och prova den om du vill! :)

    Myzan: Kram kram tillbaka!

    Ulrika: Nej nej, fel fel, det ska vara "SKA köpa spinnrock NU, SKA köpa..."

    Stickeri: Ja, klart jag gjorde! Och att rocken inte blir ensam hemma är ju VÄÄÄÄLDIGT viktigt... (Vem av oss två är värst egentligen? Jag köpte den, men du gav den känslor :)

    Manduzana: Om du bara hade bott lite närmre hade du fått låna den några veckor. Eller så. Men det är en bit till Uppsala liksom...

    ReplyDelete
  8. Saklart du maste ha den sote! Men jag ska bara titta pa sidan. Jomenvisst. Ursakta det pricklosa!

    ReplyDelete