Saturday, June 25, 2011

Tokrosa till en främmande vän


SENASTE SPINNPROJEKET har börjat ta form. Jag har en bunte  tokrosa rolags (kardade rullar) som snart ska förvandlas till garn. Det ska bli en present till en väldigt snäll tjej. Jag aldrig har träffat henne, men hon visade mycket stor snällhet mot mig (för ett ganska bra tag sedan måste erkännas) och det har jag faktiskt inte glömt. Jag har hört att hon gillar rosa, så rosa it is.

MY LATEST SPINNING project is on the go. These rolags (carded rolls) are going to be a crazy pink yarn, a present for a very kind girl. I've never met her, but she was really nice to me some time ago and that I haven't forgot. I've heard she likes pink, so pink it is. 

6 comments:

  1. Dette blir sikkert et flott garn:)

    ReplyDelete
  2. Yum! Liknar en bfl roving som jag färgade idag :)

    ReplyDelete
  3. Åhhåhå!! *dreggel* underbart rosa är det!! Mumselimums! :)
    Snyggt som 17! Glad midsommar på dig :)

    ReplyDelete
  4. Ser jättespännande ut! Bra av dig också, man ska göra fina saker för andra.
    Sarah

    ReplyDelete