Sunday, June 26, 2011

Rocklös

Bild: Visa Lisa
UTAN ATT JAG riktigt visste hur det gått till, hade jag sålt min spinnrock. Bara så där, helt oplanerat. Så nu är jag spinnrockslös. För Majacraften jag köpte, åkte tillbaka. Skit. Och om en vecka börjar Tour de Fleece. Utan att jag har någon spinnrock. Hur fasen tänkte jag där?

(Ja, det är den nya ägaren som syns i bakgrunden och nej, jag ångrar mig inte.)

WHITHOUT EVEN KNOWING how it happend, I've sold my spinning wheel. Just like that. That leaves me wheel less, because the Majacraft I bought, was returned. Crap. And in a week, Tour de Fleece will begin. And I don't have any wheel. What was I really thinking?
(Yes, it's the new owner you can see in the back and no, I don't regret it.)

6 comments:

  1. Willow Fairy: Visst, slända går. Men jag hade tänkt destasha och det blir lite tricky med slända... Eller vad tror du? :P

    ReplyDelete
  2. Haha, hoppsan hejsan, så det kan gå. Ibland bara blir det sådär. Kanske liiite dålig tajming TDF-mässigt, men du får se det som en enda lång utmaningsdag - hur mycket kan du destasha med slända.

    ReplyDelete
  3. Anna: Har du några tips på hur man får upp speeden med en slända? Sådär rocksnabbt? Möjligtvis? :P

    ReplyDelete
  4. Ulla-Bella: Det är nytt på G. Väntar på en leverans i juli.

    ReplyDelete