Friday, June 17, 2011

Det där med awarder

Bild från Wee Cute Treasures
 
JAG HAR FÅTT en och samma award från flera olika personer. (Tack så mycket tjejer!) Grejen med awarder är att det lätt finns folk som blir helt utan, även om samma award traskar runt i bloggarna i månader. Jag tycker det känns lite fel och har därför bestämt mig för att inte delta i utmärkelsegivandet. Bloggen är härmed awardfri. Ni som varit snälla nog att ge mig en award får gärna ge vidare den till någon annan. Jag hoppas att ni inte tar illa upp för att jag väljer att avstå.
 I'VE GOT ONE and the same award from several different persons. (Thanks a lot girls!) The thing with awards it that some people tend to be left without  awards even when they're walking around the blogs for months. I think that's wrong and that's why I decided not to take part of the award giving. Hereby, this blog is an awardfree blog. Those who have been kind enough to send me the award, feel free to give it to someone else. I hope you don't get harmed feelings as I step aside.

8 comments:

  1. Åh jag håller med dig fullständigt! Jag är en riktig sursill och tycker hela award-konceptet är rätt meningslöst. Däremot är det alldeles fantastiskt roligt om någon tycker om vad man skriver! Men det räcker så fint med kommentarer.

    Jag gillar din blogg, den är lite lagom pysslig och personlig och roligt trivsam. Det är min kommentar och award! :)

    ReplyDelete
  2. Topp!
    Awarder är så tudelat. Man vill vara tacksam och vänlig om man får en award, men just själva grejjen att välja ut några och skicka till känns inte alls jag. Inte det minsta.
    Samtidigt som det hör till själva tanken att den faktiskt ska skickas vidare.
    Och man vill ju inte bara ignorera att man fått awarden.
    Så ofta blir det en 50/50 lösning. Ibland säger jag bara tack, ibland följer jag hela konceptet och väljer ut, ibland svarar jag och skickar inte vidare.
    Men varje gång får jag ont i magen. :(
    Tack för tipset! Nu vet jag hur jag kan göra i fortsättningen. :D

    ReplyDelete
  3. Ha ha, det vore nåt det! Jag hör av mig om jag får för mig att klippa av det, men bara om garnet i fråga döps till Hedvig the Baldest! ;)

    ReplyDelete
  4. Det tål att tänka på. Snygg var den också.
    Kram

    ReplyDelete
  5. Mmm, jag håller nog också med. Det är lite synd om dem som inga får. Jag är en tråkmåns som inte vill välja ut någon speciell ur alla de fantastiska bloggar som finns. Jag vill inte att någon ska känna sig bortglömd. Att få en kommentar på ett inlägg värmer faktiskt mer.
    /Anna

    ReplyDelete
  6. Anna, håller helt med dig!!!
    Du skriver så helt underbart.
    Kram

    ReplyDelete