Thursday, March 31, 2011

Bilder från Grötö

JAG FICK INTE med mig kameran ut till Grötö i helgen, så mobilen fick arbeta när något behövde förevigas.


Ludd-Lena med sin hemmabyggda kardmaskin. Under helgen kardade och sålde hon superfin alpackaull.


Mia tvinnar garn på sin Ashford Joy.


Marianne (till höger) lär ut långdrag (en spinnteknik) till Marie.


Min säng för helgen. Västerhav där Stickfesten gick av stapeln, är en av Delaktighet Handlingskraft Rörelsefrihets, DHR, anläggningar och är fullt anpassat för rörelsehindrade.


Det närmaste en Hästen-säng jag varit...

4 comments:

  1. Ser ut som du har hatt det fint der:)

    ReplyDelete
  2. hur många timmar har du lekt med sängen?

    ReplyDelete
  3. Ni har det mysigt på era träffar!
    Kram

    ReplyDelete
  4. Det är klart, något mindre väntar jag inte mig om jag ska hålla på och skicka stickor till INDIEN, knäppskallar!

    ReplyDelete