Saturday, January 8, 2011

Ten points



DET HAR VARIT en sån där man inte gjort speciellt mycket, men ändå har haft fullt upp. Eller rättare sagt, en dag där man inte presterat speciellt mycket, men ändå är väldigt nöjd med resultatet.

Synligt resultat: en härva vitt entrådigt, tämligen tjockt, garn (bild kommer när garnet är tvättat) och två centimeter slätstickning på en socka.

Osynligt resultat: Påfyllda energidepåer.

Spinnträff i Angered och fika med Visa Lisa. Lätt tiopoängare.

PS. Det är inte jag på bilden, men jag önskar att det var så. Tyvärr står det åtta tusingar mellan mig och skönheten på bilden. Majacraft Rose. DS.

5 comments:

  1. Men så mycket som 8000 ska du väl inte behöva betala för en Rose? Jag tror jag gav 5800 för min totalt när jag köpte den. Det är ju förvisso ett par år sen, men så mycket kan den väl inte ha stigit i pris.

    ReplyDelete
  2. Tackar (för bannerkomplimangen)! Härlig dag du verkar ha haft! En annan är insnöad på sörlandet med en mormorsrutevirkning i knät och 13 nystan runt om mig som trasslar...Inte helt fel det heller iförsig! Ha en bra helg på dig! Kram

    ReplyDelete
  3. En gång i framtiden kanske, kan jag drömma om något sådant, men jag är faktiskt väldigt nöjd med den jag har :)

    ReplyDelete
  4. Høres ut som en kreativ og fin dag:)

    ReplyDelete