Monday, January 17, 2011

Surprise

JAG FYLLER VISST år idag. Den stickande brodern påminde mig i går. Och i morse stod det prinsesstårta på frukostbordet, precis som det alltid har gjort på mina födelsedagar.

Dessutom kom det ett presentkort på World of Wool från Therese och en Traveling Woman-sjal från Johanna. Jag har världens bästa vänner!


I THINK IT'S my birthday today. My knitting brother reminded me of that yesterday. I think he was right 'cause there were a bithtday cake on the breakfast table, just like it always are on my birthdays.

And that's not all as I got one gift voucher at World of Wool from Therese and a Traveling Woman shawl from Johanna. I got the worlds best friends!


Så här ser sjalen (och pisskatten Gossan) ut.
This is what the shawl (and my bad peeing cat Gossan) lookes like. 






 

24 comments:

  1. Nejmen jag har HELT missat att du fyller år! GRATTIIIIIIIIIiIIIS fina Elin!

    ReplyDelete
  2. Ett jättegrattis på din födelsedag!!
    Kram Susanne

    ReplyDelete
  3. Grattis, grattis bästa Elin! Jag hade ingen aning! Inte ens Facebook har hjälpt mig! Massa varma ulliga kramar på dig och jag hoppas att du får en jättefin dag!

    ReplyDelete
  4. Grattis grattis på födelsedagen!

    Jag skippar sången, för din skull. ;)

    ReplyDelete
  5. Grattis på födelsedagen! Och vilka fina vänner du har :)

    ReplyDelete
  6. Gratulerer så mye. Sjalet du har fått er kjempelekkert.

    ReplyDelete
  7. Grattis grattis :) Underbar färg på sjalen.

    ReplyDelete
  8. GRATTIS i massor!! Hoppas din dag blir alldeles, alldeles, .... underbar!

    ReplyDelete
  9. Världens största grattis!
    Hoppas tårtan var god, jag blev sugen.
    Kram

    ReplyDelete
  10. Ett jätte stort grattis!! Och super fin sjal. =)

    ReplyDelete
  11. Jättestort grattis!!!

    Har du funderat mer på helgen? kram

    ReplyDelete
  12. Grattis!!! Hoppas dagen är bra :)

    ReplyDelete
  13. Kunde jag så skulle jag sjunga =) Har ingen röst kvar & skulle säkerligen hosta sönder sången :o) Men världens största GRATTIS kommer här - hoppas du har en härlig dag & att katten håller sig till duschen.. =)

    ReplyDelete
  14. Stort grattis på födelsedagen!

    ReplyDelete
  15. Vilken tur att brorsan påminde dig, det är inte lätt att komma ihåg allt när man blir gammal. ;-)

    Tänker sno nåt foto av dig, för jag fick inte till nåt bra innan jag skickade sjalen.

    Hoppas du haft en bra dag! Grattis igen och kram på dig!

    ReplyDelete
  16. TACK SÅ HEMSKT MYCKET för alla grattis! :)

    ReplyDelete