Thursday, January 6, 2011

Ugly hat goes less ugly

KOMMER DU IHÅG den här tämligen fula mössan jag stickade för några veckor sedan? Den såg för jäklig ut både på mig och killen. Skämdes lite för att skicka en så ful mössa till välgörenhet. Men så fick brorsan prova den. Tycker den sitter lite bättre på honom...

DO YOU REMEMBER this rather ugly hat I made a few weeks ago? It looked awful on both me and my boyfriend. I did feel a bit ashamed for sending a hat that ugly to charity. But then I let my brother try it out. I think it looks a lot better on him...

 
 
 


 

11 comments:

  1. Det är väl inget fel på den där mössan!

    ReplyDelete
  2. Jeg synes det er en fin lue! :-)

    ReplyDelete
  3. Den är ju inte ful nånstans!

    ReplyDelete
  4. Tack allesammans! Men den måste bäras av rätt person. Tar jag på mig den ser den för jäklig ut. Samma sak med killen. Vi har platta huvuden och mössan ser ut som f-n. På riktigt. Men border är tillräckligt tjockskallig för att den ska passa :P

    ReplyDelete
  5. Bra med tjockskallig brorsa...

    Har det dykt upp någon försändelse? Börjar bli lite orolig nu.

    ReplyDelete
  6. Tycker det ser bra ut! Jag har mailat dig!

    ReplyDelete
  7. Det blev ett väldigt fint ekipage tillsammans, så ska det se ut!
    Agneta kram

    ReplyDelete
  8. Vad gör man utan bröder egentligen?? Den passar honom bra. Bombat horhus är steget över tornadons framfart... säger kanske något om kaoset som var, men när jag kom hem från jobb idag har min man varit framme och det säger inte lite, att manfolk upplever det som illa ;)

    ReplyDelete