Thursday, December 2, 2010

Tävlingspåminnelse - Competition reminder



JAG VILL SLÄNGA in en påminnelse om tävlingen. Jag har fått flera bra förlag på förbättringar, men jag tror säkert att det finns fler som ingen annan tänkt på. Det är fritt fram att lämna in feedback fram till klockan 18.00 ikväll. Efter det utser jag en vinnare som får 30 dollar att spendera fritt i min Etsy shop.

I JUST WANT to give you a reminder of the competition. I have receive several feedbacks with good ideas, but I'm sure of that there's more things that no one have yet been thinking of. Keep leaving feedback until 6.00 pm (UTC +1) tonight. After that I will choose a winner that will get 30 dollars to spend in my Esty shop.

3 comments:

  1. Länken till Etsy funkar inte...

    ReplyDelete
  2. Jag instämmer fullständigt gällande Luciatåg! Jag är HEEELT emot sånt! :)

    BTW, det spunna banangarnet känns silkigt. Det är svårt att säga nu när det ligger i en ganska fast härva men jag får återkomma!

    ReplyDelete