Friday, December 31, 2010

Socks of Kasper

 
 

SOCKS OF KASPER. 

Jag är redan störtkär i de här sockarna. Gillar verkligen skiftningarna i garnet.

Garn: Mitt eget handspunna 3-trådiga sockgarn 
Fiber: 100 % merino
Vikt: 63 gram
 Mönster: Dödergöks Krumelursockor

PS. Jag kommer snart uppdatera min Etsy-shop med ett sockgarn spunnet i samma teknik som det här. DS.


SOCKS OF KASPER. 

I'm already deeply in love with these socks. I love the changing colours in the yarn. 

My own handspun 3-ply sockyarn 
Fiber: 100 % merino
Weight: 63 grams
Pattern: A pattern written in Swedish with an after thought heel.

PS. I will soon be updating my Etsy shop with a sock yarn spun with the same technique as this yarn. DS.

10 comments:

  1. Jättefina! Säg till om du blir sugen på att sticka bebisgrejer, så inkommer jag med en beställning! =)

    ReplyDelete
  2. Superfina!

    Ett tips: det vore inte så dumt med en länk till din Etsyshop, här i sidan... =)

    Gott nytt härligt 2011!

    ReplyDelete
  3. Linda: Bebisgrejor är kul. De är små och går fort. Hör av dig.

    Disa: Tack!

    Ulrika: Kloka ord. Kirrat! :)

    ReplyDelete
  4. Så fina!! Gott nytt år på dig!

    ReplyDelete
  5. Jag förstår att du är störtkär. Dom är verkligen fina!

    ReplyDelete
  6. Jättefina, jag håller föresten med Ulrika. Det är jobbigt att behöva söka efter dig på Etsy när jag ska porrsurfa.

    ReplyDelete
  7. Nynke: Thanks!

    HandMade: Bockar och bugar. Gott nytt på dig med!

    Manduzana: Tack!

    Therese: Men Therese, jag trodde du sökte på DDAK när du porrsurfade? ;)

    ReplyDelete
  8. Häääärliga färger. Helt i min smak :-)

    ReplyDelete