Sunday, August 15, 2010

Olycklig kärlek


TORPSTICKNING HOS VISA LISA. Obligatoriskt garnsniff, hundgos och självklart massa stickande. Och lite spinnande.Jag förälskade mig i Rolff trots att jag är extremallergisk mot hundar. Det är väl det som kallas olycklig kärlek... Suck!


KNITTING AT VISA LISA. Obligatory yarn sniffing, dog cuddling and of course lots and lots of knitting. And some spinning. I fell in love with Rolff even thought I'm extremely allergic to dogs. I guess that's what you call unhappy love. Sigh!

2 comments:

  1. Naaaajj, gulle-Rolffen!! Ljuvlig bild. :-)

    Å vad jag önskar att jag hade kunnat komma idag, snyft.

    ReplyDelete
  2. Jag tror det räcker med två-tre härvor för en tröja. Stickade ju nästan klart ena tröjan innan jag repade upp och hade det gått åt knappt två med båda ärmarna kvar. :) Är du sugen på att sticka själv eller ska jag sticka en åt dig ;)

    ReplyDelete