Monday, August 9, 2010

Eeensam

JAG ÄR HELT tom. Efter fyra dagar av konstant stickande, oupphörliga skrattanfall och massa sköna människor runt omkring sig, kan vardagen bara beskrivas som ett enda stort tomrum. 

Jag känner mig ensam!

Sticklägret var en av de bästa saker jag gjort på väldigt, väldigt länge och jag är så jäkla glad över att ha träffat alla dessa helsuveräna tjejer (för killarna lyste med sin frånvaro).

Jag saknar. I massor!


I'M EMPTY. After four days of constant knitting, never ending laughing and a bunch of cool girls (as there wasn't a single guy there) the every day life feels lika a giant void.

I'm feelin lonely!

The knitting camp was one of the best things I've done in a very very long time and I'm so damn happy for meeting all those cool girls. 

I miss them. A lot!

8 comments:

  1. Nu satte du lite ord på hur jag känner. Jag saknar er alla också. A lot!

    ReplyDelete
  2. Förstår hur ni känner det :) Tomrum efter stickhelger är enormt.
    Har mitt paket kommit fram ordenligt?

    ReplyDelete
  3. Samma här. Saknar. I massor.

    ReplyDelete
  4. *snyft* Precis så känner jag också...

    ReplyDelete
  5. Mmm.. ni har bergis haft supertrevligt! Jag är allt lite avundsjuk :)

    Grötö i oktober?

    ReplyDelete
  6. Kan tänka mej att det var hur roligt som helst !! =)

    ReplyDelete
  7. Ooohhh, jag tror jag känner känslan....vemodig och stort grått hål.....bonjour tristesse...
    Vilken fin header du har. Igen! Ser ut som Färöarna. Igen.
    Agneta kram

    ReplyDelete