Tuesday, August 3, 2010

Delad glädje

 


SARA KOM FÖRBI med en daimtårta - och gick hem med en spinnrock. 

Vi satt ute på balkongen och mumsade på tårtan när Sara uttryckte en viss förvirring över i vilket av sina båda lägenheter (på vitt skilda orter) hon skulle ha sin spinnrock i. Eftersom jag hade en spinnrock stående på vinden tänkte jag att jag lika gärna kunde ge bort den. Jag skulle slippa lägga ut den på Blocket, sambon skulle bli överglad för med plats på vinden och Sara skulle förhoppningsvis bli glad över att slippa sitta rocklös någonstans i Sverige. Jag tror det är det man kallar win-win situation.


SARA CAME BY with a cake - and went home with a spinning wheel. 

We sat on the balcony and Sara expressed some confused feelings about which apartment she would have her spinning wheel. (Right now she's living in two different apartments in two different cities.) As I've a spare wheel that I don't use anymore in the attic, I thought it would be a good thing to give it away. I wouldn't have to try to sell it, my BF would be thrilled to have some more space in the attic and Sara would hopfully be happy to have a wheel in each apartment. I think that's what called a win-win situation.

No comments:

Post a Comment