Saturday, August 28, 2010

Där garnet tog slut



HÄR TOG GARNET slut. // I RAN OUT of yarn here.

8 comments:

  1. Du vet vart du kan hämta mer :)

    ReplyDelete
  2. Men åhhh! (Å andra sidan kanske det betyder att det är meningen att en liten krage ska stickas i nåt avvikande? Nåt mjuk-mjuk-spunnet närmast halsen?) Jag ser så fram emot att se den färdig på dig!

    ReplyDelete
  3. Sara: Tack! :)

    Visa Lisa: Mer är under produktion. Men en mjukare variant till kragen var en bra idé.

    Nynke: Well, the only problem is that I'm not finished yet :S And the yarn is my own homespun. Try to find that in the local yarn store :) But, I'm making some new right now.

    MiA: Börjar förstå vad folk menar när de säger att man ska köpa extra. Nästa gång spinner jag lite extra. No more chansningar.

    ReplyDelete
  4. Jag håller med Lisa! Du är bara bäst, jag har inte ens avslutat mina enkla sockar! :-D

    ReplyDelete
  5. Haha, det är så jobbigt när garnet tar slut när det är så nära!

    ReplyDelete
  6. Therese: Du kan väl inte jämföra sockar med en tröja? Sockar är ju ett sjuhelsikes jobb ;) Men tack!

    Mandyzana: Om det är! Men jag har spunnit lite nytt, hoppas den blir klar i dag. :)

    ReplyDelete