Saturday, July 17, 2010

Lite garn in, lite garn ut

Virkandet går framåt. Och i dag var jag hemma hos Mia och hämtade lite bomullsgarn. (Inför pojkvännen legitimerade jag det hela genom att visa att jag faktiskt lämnade lite garn i utbyte också.) Nu har jag plenty garn att virka vidare med. Urkul!

THE CROHETING IS going good. And today I wisited Mia (English link) and picked up some cotton yarn. (To legitimate it, I showed my BF that I actually was giving some of my yarn away as a swap.) Now I got plenty of yarn to keep crochet with. Fun!

1 comment:

  1. Tack själv! Det var jättkul att få veta att jag gör i princip rätt iallafall i mina försök att spinna garn. Jag ska öva öva öva.. så snart kanske jag behärskar det :))

    Och tack så jättemycket för sockgarnerna! De är underbara, och nu har jag så det räcker till sockor till både Sofia och Martin till hösten och vintern :)

    See you!
    MiA

    ReplyDelete