Sunday, April 11, 2010

Mobilfodral



Handen tillhör min pojkvän och han envisas med att han ska ha rojalty på 2,50 kronor för att han varit med och modellat. / The hand belongs to my BF who is obstinate about getting royalty of Euro 0,30 for his modelling.

VIRKADE ETT MOBILFODRAL av garnsnuttarna HandMade och jag testfärgade för att hitta rätt nyans i tisdags. Jag är jäkligt nöjd. Inte för att det är svårt att virka ett mobilfodral, men för att jag gått och tänkt på att göra ett hela vintern. Den berömda tummen har dragits ur!

I CROCHETED A cellphone cover out of the yarn HandMade (Swedish blog link) and I test dyed this Tuesday. I'm like it and I'm actually a bit proud. Not because of that it's hard to crochet a cell cover, but because I have been thinking of doing it the whole winter. Better late than never?

2 comments:

  1. Fasen vad bra att du fick användning för det garnet! Fint blev det!

    ReplyDelete
  2. Ha ha, ja, känner mig grymt stolt över ha gjort något av "slatten" :P

    ReplyDelete