Monday, April 26, 2010

Lost and found



MIN FREDSKALLA SÅG lite törstig ut. Måste erkänna att den sett törstig ut i flera dagar utan att jag har brytt mig. Med facit i hand borde jag nog vattna blommorna lite oftare. Alternativt lära mig att alltid lägga saker på samma ställe så att jag hittar dem.


MY PEACE LILY looked a bit thirsty. I have to admit that it has been looking like that for a few days without me taking any further notice. Looking at the key I think it would be a good thing for me to water my flowers a bit more often. Or learn to always place my stuff where it's supposed to be.

4 comments:

  1. Jag får alltid leta efter mina stickor. dom är på något sätt alldeles för lika trumpinnar ;-) (barnet tar dom alltså och leker med dom och sen har hon ingen AAAANING om var hon har lagt dom...)

    ReplyDelete
  2. Man det är ju så himla praktiskt, att använda stickor och nålar som pelargonblompinnar!!--:-))

    ReplyDelete
  3. Haha, känner igen mig. I både slokande kallor & borttappade saker:) jag är helt hopplös! Om du vill har du en award att hämta i min blogg.

    ReplyDelete
  4. Renée: Jag tänkte skylla på katten ett tag, Frassemannen (hankatten) brukar bära iväg med mina garnnystan. Men jag tror faktiskt inte det var han den här gången.

    Lilian: Om man är gjord av pengar, ja :)

    Maria: Skönt att höra att man inte är ensam. Och tack för awarden! :)

    ReplyDelete