Sunday, April 18, 2010

Gossefynd


JAG VAR PÅ loppis igår. Om du köpte en bärkasse för fyrtio spänn fick du lägga i så mycket du fick plats med. Jag grundade med de här gossedjuren. Tanken är att de ska skickas vidare till Stickhjälpen.

Själv har jag inte något större behov av gossedjur, även om jag nog har kvar den gamla blommiga kossan min mormor sydde åt mig när jag var för liten för att uppskatta det.


I WAS AT a flea market yesterday. If you bought a plastic bag for four Euros, you could fill it up with whatever you wanted. I found these teddy bears and decided to send it to charity. (Stickhjälpen, Swedish link)

Me myseld don't have any bigger need for teddy bears anymore, thought I still think I have that flower patterned cow my granny sew for me when I still was too young to appriciate it.

1 comment:

  1. Ang. din kommentar i min blogg. . . Men stickar du allt i ett stycke så blir det ju sååå fasligt tungt att ha i famnen. . .

    ReplyDelete