Monday, April 26, 2010

Att tänka professionellt

JAG FICK INTE jobbet. Först blir jag lite ledsen, så där som man blir när saker går emot en. Men sedan kommer jag fram till att om de känner att jag inte är rätt, är de inte heller rätt för mig. Så... Tja. Jag ska försöka tänka professionellt ett tag. Det där om att jag inte vill ha dem om de inte vill ha mig.


I DIDN'T GET the job. At first I get sad as you gets when something's not going your way. But then I reach the conclusion of that I don't want them if they don't want me. So... Well... I will try to be professional for a while. As in "I don't want them if they don't want me".

5 comments:

  1. Men det var värt att pröva!!! Tröst?kram!!!

    Då kör vi igång textilt i stället!!!!!

    ReplyDelete
  2. Så tråkigt! Bättre lycka nästa gång!

    ReplyDelete
  3. Fasen vad jobbigt! Jag vet hur det känns men du har rätt. Dessutom finns det alltid en mening med att saker och ting inte går som det ska. Det tar bara lite tid ibland innan man förstår varför det inte gick som man ville. (Jisses vad jag trasslade in mig där... ) AJg tänker iallafall på dig! Kram kram!

    ReplyDelete
  4. Tråkigt... Men som jag alltid säger till min snart arbetslösa syster: det är bara att ta nya tag. Jag brukar tänka att det inte var meningen helt enkelt. Det kommer något bättre runt nästa krök om man bara väntar. Det löser sig säkert...

    ReplyDelete
  5. Lilian: Oh yes, det gör vi! Idag lägger jag beställningen. Bara jag får tag på dem...

    Sussry: Tack! :)

    HandMade: Jag är nog nästan över det redan. Jag var rak, de var raka. Jag gillar sådant. Det är lättare att smälta då.

    Renée: Det finns andra planer. Killen har lite grejer på gång, vem vet vad som händer. Och så är det rätt skönt att inte behöva flytta :)

    ReplyDelete