Wednesday, March 3, 2010

Paket med posten / Delivery

 

JAG FYNDADE GARN i helgen. På nätet. En av de där sidorna med riktigt taskig layout och ett halvt obegripligt system för att hitta garnet man vill ha. (Länk här) Som genom ett under hittade jag Araucanias sockgarn Ranco på superrea. (60 kronor/100 gram) Slog till direkt

I MADE A good deal this weekend. On the web. On one of those pages with poor layout and and a hopeless system to find the yarn you're looking for. It's a wonder that I found Araucanias sock yarn om sale. (50 percent off) Deal!

4 comments:

  1. Var hittade du det? Jag köpte Ranco multy på Strikk i färrgår för 99:- Det tyckte jag var ett fynd. Berätta, berätta!

    MVH

    En annan addict

    ReplyDelete
  2. Stickagarn.se. Sextio kronor. Vekrar inte som om de har något kvar. :S

    ReplyDelete
  3. Hej! Jag har börjat sticka med mitt Ranco. Fasen vilket underbart garn!

    ReplyDelete
  4. Jag har inte testat mitt än. Kanske får ta och göra det? :P

    ReplyDelete