Sunday, February 21, 2010

Deadly boring kintting

THE OS-KNITTING are deadly boring right now. I've finished the sweater, the hat and one sock. But I don't want to continue knitting for the set anymore. To be smart I would have started with the boring stuff. The panties, the baby blanket and the teddy bear. But I'm not smart and suddenly I'm not even having fun while being stupid. Sigh. I think I quit. At least I have done something good for a baby somewhere else.


FY ATTANS VAD tråkig OS-stickningen känns! Hade jag varit lite smart hade jag börjat med byxorna, för de verkar riktigt jäkla tråkiga. Och så hade jag fortsatt med babyfilten, för den verkar också vrålseg. Och så nallen. Medan man fortfarande hade orken liksom. Funderar seriöst på att lägga ner. Har tappat lusten helt. Urk.

2 comments:

  1. Då tycker jag du skall sätta dig och spinna eget garn!!!!!Det är kul !!!!!
    Har fibrerna kommit än??
    Vi får se hur vädret blir på tisdag, innan jag bestämmer mig för utflykt - vi är helt insnöade här - t.o.m.min lilla bil.
    Hörs i morgon
    kram /lilian

    ReplyDelete
  2. Jag skulle spinna om jag hade något att spinna av! Katternas päls räcker inte ens till att göra en decimeter garn och det är allt jag har just nu. :( Hoppas på att det kommer med Posten i morgon. Då jäklar!

    ReplyDelete